miercuri, 13 martie 2013

Am invatat!

Am invatat sa ma ridic si sa cred ca nu totul e la fel, ca nu toti sunt la fel si ca pe lumea asta mai exista si oameni care vor sa te vada fericit/a.
Am invatat sa sper chiar de am fost dezamagit/a.
Am invatat sa cred in mine!
Am invatat de mult sa nu imi mai pese ce spune lumea. Poate nu par un om bun si nici prea fericit! Poate doar asta vezi tu!
Am invatat sa nu imi arat fericirile pentru a nu sadi dorinta in altii de a mi-o distruge sau fura.
Am invatat sa fiu "nesimtita" cu cei care imi ofera acelas comportament.
Am invatat sa pastrez tot ce e mai bun pentru mine,toate bucuriile le impart cu mine si motivul meu de a zambi.
Am invatat sa nu mai spun "pentru totdeauna" sau "niciodata".
Am invatat ca pentru totdeauna poate fi pana maine,iar niciodata poate deveni intotdeauna!
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc,dar nu stiu cum sa o arate!
Am invatat ca poti plange de fericire...ca poti zambi chiar si atunci cand sufletul iti moare...ca viata uneori e nedreapta... ca te poti indragosti din nou chiar si atunci cand juri ca e ultima oara cand o faci... ca poti fi dependenta de cineva... ca te poti lipsi de cel fara de care credeai ca vei muri...ca pot iubi altfel...
Am invatat sa uit si sa iert...
Am invatat sa nu plec capu in fata nimanui,sa nu imi arat durerile.
Am invatat ca timpul trece indiferent cat de mult ne-am dori sa se opreasca,ca oameni sunt rai chiar si cei care ar trebui sa nu te raneasca sfarsesc prin a o face.
Am invatat ca singurul meu prieten sunt doar eu.
Am invatat sa trec peste durere fara sa ma ajute nimeni.
Am invatat ca sunt puternica...ca am puterea sa fac absolut orice si nimic nu e imposibil ... atata timp cat iti doresti cu adevarat©

2 comentarii: