miercuri, 13 martie 2013

Ok!Si poate nu am fost iubit/a asa cum am iubit!
Si poate chiar am suferit prea mult,am pierdut sperante si mi s-au spulberat vise!
Dar am cunoscut iubirea;asa cum e ea.Cu toate bunele si toate relele care le poate oferi;am luptat,am implorat,am protejat.Tot ce am facut,a fost pentru ea ,pentru IUBIRE!
Am sacrificat fericirea mea pentru cea a celui/celei pe care il/o iubeam si crede-ma as mai facea-o inca de un miliard de ori.Nu as schimba nimic din tot ce a fost.
Am regretat si m-am intrebat de un milion de ori "cum ar fi fost daca..."; acel daca nu isi mai are rostul.Acum isi are rostul aventura prin care viata si iubirea m-a purtat.
Acum isi au rost visele ce le-am avut;isi au rostul chiar si lacrimile pe care le-am varsat.Acum am inteles tot ce am putut trai si simtit;si totul a fost din cauza acelor persoane pe care destinul le-a dus departe de viata mea,dar care stiu ca au zambetul pe chip si la fel ca si mine iubesc si sunt iubiti.
Asta e singurul pentru care merita sa traiesti si sa iubesti!©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu