miercuri, 13 martie 2013

Nu am fost niciodata genul de persoana care sa iti placa imediat ce o vezi;nu am acea frumusete care toata lumea o cauta.Nu,nu voi da niciodata perechea mea de adidasi pe o pereche de tocuri.
Si nu sunt genul sa-l vezi vesnic zambind si emanand bucurie in jur.
Sunt genul ala de persoana care de multe ori trece neobservat,ce nu prea preferi sa-l ai in preajma.Sunt genul ce ofera incredere oricui.Sunt cea care e atat de realista incat trece drept o persoana pesimista.Vad lucrurile clar,asa cum sunt ele.Nu imi plac mastile oamenilor,nu imi plac zambetele prefacute.
Sunt cea care ar da oricand o iesire in oras pe o seara linistita cu o carte in mana.Cea care cu castile in ureche si cu cartea in mana zboara in lumea ei.
Stiu ca poate nu plac,dar macar nu ma prefac.Arat ceea ce sunt,sunt sincera;iar cei care nu ma accepta nu ma afecteaza,eu nu ma voi schimba.©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu