miercuri, 13 martie 2013

Ciudat,viata ne-a aruncat iar unul in calea celuilalt.
Un "Buna" stingher,un zambet plin de amintiri si sperante.Desi anii au trecut,ne privim si reflectam aceeasi imagine de atunci cand viata ne-a despartit drumurile.
Discutii banale sunt singurile lucruri care ni le mai putem spune;stii inima mea urla tot ce nu a putut spune in acesti ani,dar cuvintele raman blocate;nu au putere sa razbata.
Cand ai plecat eram copii,pierdeam ore intregi vorbind...acum doar zambetele sunt cele mai spun ceva.
Inima spune "Mi-ai lipsit",doar eu o aud si simt cum lacrimile ar vrea sa fuga pe chipul meu.
Si prin discutii despre noi amintirile cu noi fug prin mintea mea.Te privesc si in ochii tai vad aceleasi amintiri ce ne fac sa zambim.A fost frumos;atat cat a fost.
Nu mai e loc de regret;e loc doar de amintirea unor copii ce au crescut impreuna,au descoperit iubirea si la sfarsit destinul i-a aruncat in bratele vietii.©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu