miercuri, 13 martie 2013





-Esti cam trista azi!
-Nu e tristete,e dezamagire.
-Cine te-a dezamagit?
-Nimeni in special,ma dezamageste firul vietii.Am avut atatea intrebari si am cautat innebunita raspunsurile;am incercat sa deschid ochii bine inainte de a crede orice mi se spune,acum nu mai reusesc sa-i inchid.As vrea sa mai pot avea incredere in oameni si in cuvintele lor;dar ma indoiesc de tot ceea ce aud.
Am ajuns chiar sa ma indoiesc si de amintiri,tot ce reusesc sa mai vad e doar minciuna si prefacatorie.
-Stii ca nu e asa!
-Oare?Chiar mai exista adevar in ceea ce s-a intamplat?Chiar a existat iubire in toate cuvintele spuse,in imbratisari si in vise?
-Da a existat si inca exista;pentru fiecare in parte mai exista un pic de iubire pastrata intr-un colt de suflet.NU mai incerca sa gasesti explicatie la absolut totul si dezamagirea va disparea,se va risipi si indoiala.Pastreaza amintirile asa cum sunt,nu le gasi continuarea,stii ca e imposibil sa intelegi ce gandesc ceilalti si sa te pui in locul lor.Accepta viata asa cum e ea!©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu