miercuri, 13 martie 2013

Au fugit anii;nimic nu i-a mai oprit.In fuga lor am pierdut iubiri,am pierdut prieteni;m-am pierdut si eu.
Am inceput un nou an cu speranta ca totul va fi diferit;am sperat in iubire si prieteni.Am rupt bucati din mine,am daruit iubire si am primit durere.L-am pierdut pe El,te-am intalnit pe tine.
Am schimbat obiceiuri si modul de a gandit;cum ar spune unii,am dobandit "maturitate".Am dobandit doar ani care au fugit pe langa mine,ani ce nu mi-au oferit nimic,care mi-au lasat doar un gol in suflet si multe intrebari fara nici un raspuns.
Am continuat sa ofer incredere chiar si celor care imi aratau in fiecare zi ca nu o merita.Am incercat sa vad binele in oameni in care binele nu mai exista de mult.Am continuat sa cred si in El chiar si atunci cand trebuia sa intorc pagina si sa uit de exista sa.
M-am lasat izbita la pamant;le-am permis sa-mi calce sufletul in picioare,dar m-am ridicat si am reusit si mi-am vindecat sufletul ranit.
Am invatat sa-i iert pe cei ce m-au ranit.Am invatat sa cred in mine si sa ma respect;©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu