luni, 2 iulie 2012

Am intalnit in viata oameni care mi-au adus fericirea , m-au invatat ce e iubirea , mi-au sfasiat sufletul , mi-au adus lacrimi si dureri .
Am cunoscut oameni si oameni , uni mai importanti decat ceilalti .
Unii au poposit prea putini si alti care si-au facut culcus in sufletul meu si nu voi putea niciodata sa-i uit .
Dar nu le voi pata amintirea cu noroi , indiferent cata durere mi-au adus .
Le voi pastra amintirea nepatata pe veci .
Le-am iertat totul , unele le-am si uitat .
Acum le spun doar : " Candva , ai facut parte din viata mea si pentru asta iti multumesc !"

Un comentariu:

  1. "Candva , ai facut parte din viata mea si pentru asta iti multumesc "Am sa fur replica asta si am sa o pastrez pentru final,cand va fi sa ies din scena definitiv in tacere imbratisand tacerea.

    RăspundețiȘtergere