marți, 3 iulie 2012


Oare de cate ori am cautat, fara sa ne dam seama, ceva din vechea iubire in cea noua?
De cate ori nu am vrut sa pastram ceva din trecut si sa continuam de unde am ramas?
De cate ori nu ne-am facut rau singuri rascolind sufletul pe dos doar pentru a ne aminti?
Oare pana la urma nu suntem toti la fel atunci cand iubim?
Nu toti pastram o persoana speciala in suflet pe care nu o vom uita niciodata si o vom iubi indiferent de cat timp a trecut de cand drumurile noastre s-au despartit?
Nu toti avem aceleasi sperante, aceleasi vise si dorinte?
Nu toti ne regasim in cuvintele si povestilor altor?
Nu toti traim aceeasi poveste, doar personajele difera
Nu toti urmam acelas drum in viata?

3 comentarii:

  1. Voi citi de azi incolo ,pe blogul tau...dar acum trebuie sa plec. Imi place fundalul colorat al blogului tau !

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi citi pe blogul tau..dar acum nu am timp.Imi place fundalul colorat al blogului tau !
    SPER ca nu-ti sangereaza sufletul....!

    RăspundețiȘtergere