luni, 2 iulie 2012

Jurnalul ei, o oarecare fata (Part10)

Nu am reusit niciodata sa ma inteleg , sa imi inteleg deciziile , alegerile pe care le-am facut . Pe ale celor din jurul meu o fac mereu , gasesc un motiv pentru deciziile pe care le iau .
De ce ma gandesc fix la asta ? Pentru ca am ajuns la concluzia ca am luat multe decizii pe care nu le-am inteles si le-am regretat . Tot eu am fost cea care a plans si a suferit , chiar daca tot eu eram cea care spunea “ Gata ! “
Mi-a luat mult timp sa accept finalul , unei iubiri sau prietenii. M-am agatat si de cea mai firava “ata”. Asta nu am inteles-o niciodata , de ce nu pot accepta un sfarsit . Poate m-as fi scutit de multe suferinte si multe lacrimi .
Da sunt un mister chiar si pentru mine , din cauza aceasta nu am avut niciodata pretentia ca cineva sa ma inteleaga . Am dorit doar sa ma accepte asa cum sunt , fara a face orice sa ma schimbe. Am stiut sa ma schimb singura si de multe ori exact pentru cine nu a meritat . De aia am inceput sa refuz sa ma schimb, chiar si pentru cei care merita . Dar sa trecem mai departe .
Azi ma simt bine, e liniste in jurul meu si in suflet . Azi e una din zilele buna presupun ca si vremea ma ajuta . Au inflorit copacii , iar iarba prinde nuanta vie de verde . Cam asa sunt si eu , incep sa infloresc , incep sa zambesc . Am putere sa ma ridic si sa o iau de la capat . Am puterea sa zambesc dup ace au curs atatea lacrimi . Am putere sa vorbesc de “EL” fara sa doara , fara sa curga lacrimi . Am invatat sa-l iert , sa-I iert tot raul , care intr-un timp atat de scurt , a reusit sa mi-l faca . Pot sa-mi amintesc si sa nu-I mai simt lipsa , sa nu imi fie dor .
Am inteles in sfarsit ca atunci cand vrei sa spui ceva sit e doare si nu curajul sa privesti in ochii si sa te destanui , scrisul e cea mai buna solutie . Te ajuta sa te eliberezi .
Iubesc zilele cand pot sa ma bucur de o cafea si de toata linistea din lume .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu