marți, 31 iulie 2012

O camera, 4 peretii, mii de amintiri !
Asta reprezinta pentru mine acea camera in care am crescut, am trait si am iubit!
Mereu m-am intrebat cum pot suporta acei 4 pereti atatea lacrimi, atata iubire, atata durere! Cum poate conserva totul fara a uita macar o secunda din tot ce a fost. M-am intors de atatea ori in camera copilariei, in camera in care am iubit, care m-a vazut de atatea ori plangand, care a vazut si a simtit dorul si durerea ce o aveam in suflet. Cum poate sa mi-o transmita de fiecare data cand intru pe usa sa si privesc in jur. Fiecare colt a pastrat ceva din tot ce a fost! Imi aminteste in ce loc am sperat, unde am jurat iubire si mi s-a spus ca va fi pentru totdeauna.
Mereu voi avea o mica retinere inainte de a intra pe usa pentru ca nu stiu ce imi va mai aminti acea mica camera, acei 4 pereti care au vazut mai mult decat a vazut oricine care ma cunoaste. Mereu ma voi simti din nou copil in acea camera!©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu