joi, 5 iulie 2012

Am iubit....


Am iubit, asa cum un copil stie sa o faca.
Am iubit nebuneste si stupid, am iubit cu fiecare particica din trupul si sufletul meu!
Am dat ce puteam da pentru iubire.
Am visat, sperat si crezut orbeste.
La sfarsit imi facem bagajul in care imi puneam toata iubirea si toate visele.
Am chiar incercat sa ma intorc, sa incerc inca o data, am avut credinta ca va mai putea fi ceva.
Dar de fiecare data m-am inselat.
Mi-am urlat durerile si mi-am plans iubirea.
Mi-am mangaiat sufletul pentru a-l vindeca.
Am privit trecutul si am regretat.
Am incercat sa uit si sa urasc.
Nu am reusit nici unul din lucruri pentru ca odata ce mi-am daruit sufletul iubirii nu puteam sa-l urasc, m-as fi urat singura.
Asa ca am invatat sa traiesc cu amintirea, cu iubirea ce o port si sa imi traiesc viata cat de bine pot.
Iubesc, voi iubi si nu voi putea uita niciodata pe cel care mi-a oferit absolut totul intr-un timp atat de scurt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu