luni, 2 iulie 2012

Am spus "Pleaca" cand de fapt as fi vrut sa strig "Ramai" .
Am spus "te-am uitat" atunci cand inima spunea "te iubesc" .
Am spus "nu-mi pasa" chiar atunci cand ma durea cel mai tare .
Am spus "Nu" cand de fapt as fi urlat "Da" !
Mi-a fost frica de totul asa ca am spus mereu opusul la ceea ce mi-as fi dorit !
Au fost momente cand am facut alegerea cea mai buna , dar sunt putine momente cand din cauza fricii am pierdut ceea ce era cel mai important pentru mine !
Asa ca nu lasa frica sa te conduca ! 
Sa nu-ti fi frica de raspunsurile pe care le vei primi !
Spune ceea ce gandesti si ceea ce simti , doar asa vei primi ceea ce-ti doresti !

Un comentariu:

  1. O secunda daca as fi vazut,as fi auzit,as fi simtit ca,ea,ar fi simtit ce spui tu acolo as fi luptat cu toti si as fi daramat muntii sa o intorc...Sau poate nu,fericirea ei e mai importanta...

    RăspundețiȘtergere