luni, 2 iulie 2012

 Scriu o "scrisoare pentru suflet " pentru a-l elibera de tot ce e rau . Scriu pentru ca doar eu stiu prin tot ce a trecut , cate a indurat si cate nopti a plans .Scriu pentru ca nimeni nu ar putea intelege , nici iubirea care a purtat-o , nici toate sperantele care le-a avut !

Un comentariu:

  1. E bine.Asa am inceput si eu un blog,stangaci,pesimist pentru ca tacerea te otraveste .Am alesc stiluri diferite dar ne intersectam la motive.Am facut un pariu referitor la numarul de postari,sper sa fie cat mai multe.Am timp putin sa cat sa indrept unele lucruri,sa fac putina ordine si apoi...Sper la ce-i mai bine dar ma astept la cei mai rau.Nu ma astept stiu .Am o certitudine crunta de ceva vreme si o port dupa mine prin lume.Nu mai pot ascunde,nu mai vreau sa traiesc dupa masti si chiar de alegerea e proasta,o voi urma.Tu scrii din durere si iubire neimplinita,eu scriu ca sa uit sa pacalesc timpul,vechiul meu dusman.M-a invins,m-au doborat toate pacatele sunt un om mort viu printre oameni morti sufleteste si goi dar plini de viata.Sunt prea las sa imi trag un glont dar pot refuza ajutorul si tratamentele traind ca un om pina la capat nu ca un cobai.

    RăspundețiȘtergere