luni, 2 iulie 2012

Multumesc !!

Am atator persoane sa le multumesc ! 
Persoane care candva au facut parte din viata mea si poate azi drumurile noastre s-au despartit. 
Pentru ca fiecare persoana care a "poposit" in viata mea mi-a oferit ceva. 
Au fost persoane care m-au invatat ce e iubirea , mi-au oferit si suferinta. 
Au fost oameni care mi-au aratat ce inseamna iertarea si ce inseamna uitarea. 
Au fost persoane care m-au facut sa zambesc in cele mai triste momente ale vietii mele. 
Au fost oameni care au fost langa mine si ii doream in viata mea pentru totdeauna,dar am realizat intr-o zi ca sunt plecati. 
Au fost oameni care nu am crezut ca vor fi parte din mine pentru mult timp si totusi astazi sunt langa mine si ma sustin. 
Tuturor care s-au "plimbat" sau au ramas in viata mea, va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu