luni, 2 iulie 2012

Jurnalul ei, o oarecare fata (Part8)

Dimineata , cred pentru ca eu inca dorm , trupul refuza sa se trezeasca !
Ma gandeam la oameni care ii intalnesti atat de rar si totusi cu o singura privire pot citi tot ce se intampla in sufletul tau . Iti pot vedea toate lacrimile pe care le-ai varsat . Urasc cand ma intalnesc cu ei , poate pentru ca nu mi-a placut niciodata ca cineva sa vada ceea ce atat de bine am invatat sa ascund . Am ascuns atat de bine ranile provocate de cei care au intrat in viata mea si au obosit prea repede sa mai lupte .
Dar pentru moment cam atat , imi reiau cursa de zi cu zi .
In sfarsit , o seara linistita eu cu mine . Companie ? Tigara si un pahar cu vin , mereu combinatia asta m-a linistit , m-a ajutat sa imi eliberez gandurile . Recunosc ca mi s-a spus ca fumez si beau prea mult pentru varsta mea (nu conteaza cifra exacta ) . Nu m-am simtit niciodata de varsta mea , am avut impresia ca numarul e prea mic sau prea mare .
Am crezut ca sunt copil , ca am ramas la varsta in care nimic nu conta , doar eu , eu eram centrul universului meu sau am crezut ca sunt prea in varsta , prea batrana pentru cifra aia pe care buletinul mi-o dezvaluie . Mult timp nici nu am inteles de ce nu-mi gaseam locul nicaieri .
Sufletul mi-e prea tanar ; dornic de pasiune , de cunoastere , de iubire , de necunoscut . Insa mintea mi-e atat de “matura”, obosita de atatea ganduri , de atatea griji . Mi-au obosit-o oamenii care s-au plimbat prin viata mea . Uneori am impresia ca aberez , caut niste cuvinte care de multe ori nici nu fac parte din trairile si gandurile mele . Dar atat pe ziua de azi , ma duc sa-mi odihnesc trupul , sa-mi amagesc sufletul cu cateva vise . Sa-mi fac un pic de dezordine in ganduri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu