luni, 2 iulie 2012

Voi cei care m-ati alungat din viata voastra , cei care m-ati obligat sa-mi fac bagajele si sa fug din calea durerii pe care mi-ati asternut-o in viata . 
Voi cei care dupa ce ati aruncat vorbe care au durut m-ati rugat sa ma intorc inca o data pentru o zi sau pentru o saptamana . 
Voua celor care v-am oferit mai mult decat ati meritat si pentru care am acceptat mult mai putin decat valorez .
Voua celor care mi-ati tradat increderea si mi-ati spulberat iubirea cu zambetul pe buze . 
Voua celor care ati incercat sa ma ridicati din “iadul” in care altii m-au aruncat . 
Voua celor care mi-ati daruit un zambet fara sa cereti absolut nimic in schimb . 
Voua celor care nu ati crezut in mine si m-ati desconsiderat ca om , ca fiinta . 
Voua celor care ati trecut prin viata mea fara sa realizati cat de mult m-ati schimbat . 
Voua celor care undeva din umbra mereu m-ati vegheat . 
Voua azi va spun “MULTUMESC” . 
Voi m-ati facut mai tare , mai puternic/a si cu mai mult chef de viata !

Un comentariu: