luni, 2 iulie 2012

Pentru un suflet ce l-am pierdut !


Asta e pentru tine ... acel cineva care ocupi un loc special in inima mea!
 Iti doresc sa ai parte doar de fericire si sa gasesti pe acel cineva care sa te iubeasca si sa te inteleaga asa cum eu n-am facut-o !
Sa iti ofere tot ce eu n-am stiut si n-am mai avut timp sa-ti ofer ! 
Te rog , doar din cand in cand sa-ti amintesti si de mine ! 
Acest mic suflet care nu a invatat sa uite sau nu reuseste sa o faca ! 
Nu reuseste sa stearga amprenta ta de pe el ! Nu te rog , nu te intoarce , nu ma mai privi ! 
N-as vrea sa vezi lacrimile inimii mele , fiindca mereu ai stiut sa privesti dincolo de tot ceea ce vedea lumea ! Nu privi in urma , bucura-te de ceea ce ai ... doar nu ma sterge de tot din viata ta ! 
Nu uita , exista cineva care mereu te va iubi ! 
Asa cum stie el , dar o va face . 
Nu uita ca mereu am vrut sa stiu ca fericirea merge la brat cu tine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu