luni, 2 iulie 2012

Jurnalul ei, o oarecare fata (Part11)


Ciudat cat de “orb” poti fi atunci cand iubesti . La fel am fost si eu . Pentru mine iubirea a fost un drog. M-a ridicat la nori si m-a izbit de pamant. Mi-a dat aripi si m-a facut sa ard in flacarile geloziei . M-a facut dependent de “EL”. Aveam nevoie sa-l stiu aproape mereu ;aveam nevoie de “EL” sa pot zambi .Mereu am fost dependenta de un “EL” , dar azi nu as mai putea . Azi am nevoie de mine pentru a zambi . Eu sunt cea care decide dispozitia pe care o voi avea . Am vrut mereu sa detin controlul asupra mea si sa-l gasesc pe acel “EL” care sa ma completeze nu controleze . Am nevoie de libertate , nu suport gelozia , ma omoara incetul si ma impinge sa dau motive de gelozie . 
 Da , am gresit in viata ! Am gresit celor pe care ii iubeam . Am plecat atunci cand trebuia sa stau; am spus “Uita-ma!” atunci cand inima incepea sa nutreasca sentimente . Si DA am inselat si am fost inselata.
 De ce am facut-o ? Sincer nu am inteles niciodata . Nu am inselat cu trupul , am inselat din prostie , din razbunare si da , din dorinta de atentie . Nu am regretat decat ca am gresit persoanei care nu a meritat , persoanei care mereu m-a lasat sa ma intorc oricat am gresit . 
 Am fost inselata de cele care credeam ca-mi sunt prietene. Dar am invatat din greseli si am invatat sa pastrez distanta de anumite persoane. Sun tom si am gresit ca sa pot invata . Am gresit si nu regret. Nu vreau sa regret tot ce mi-a oferit o lectie in viata , fie ca e vorba de anumite persoane sau intamplari.

Un comentariu: