luni, 2 iulie 2012

Bine ati venit!

2 comentarii:

  1. Bine te-am gasit.Am citit de sus in jos si aici unde trebuia sa fie inceputul pentru mine e finalul.Nu stiu ce sa zic de talent literar,cursivitate deja astea nu mai conteaza.Simti,transmiti faci cititorul sa vrea sa te cunoasca sa simta cu tine sa se regaseasca.Frumos.Cu toata tristetea pe care o exprimi totusi exista si o nota de optimism si e bine ca inca speri si poti sa te ridici.Candva eram si eu asa,azi prea batran si invins.
    ABSURDITATICOTIDIENE.blogspot.com,blogul cu care incerc sa insel timpul,mereu am cerut timp...e mult mai slab si mai dezlanat si fara structura dar asta e,altul nu am.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac postarile si ca reusesc sa transmit ceva. Daca simti nevoia sa scrii scrie pana cand simti ca sufletul e mai usor. Scrie indiferent de e mai multa tristete decat optimism. Pentru asta o fac si eu, sa nu innebunesc. Sa ma eliberez de tristete. Voi intra ma tarziu si voi citi ceea scrii

    RăspundețiȘtergere